Skočiť na hlavný obsah
Domov
  • Hľadať
  • Prihlásiť
Pridať  “ Citát alebo Ukážku
  • Knihy s ukážkou
  • Audioknihy
  • Autorské čítanie
  • Hlasy
  • Vydavateľstvá
  • Živéknihy TV
  • Citáty
  • Facebook
  • Youtube
  • Knihy s ukážkou
  • Audioknihy
  • Autorské čítanie
  • Hlasy
  • Vydavateľstvá
  • Živéknihy TV
  • Citáty
  • Facebook
  • Youtube
  • (1)
  • Cestovanie (31)
  • Deti (254)
  • Dospelí (886)
  • Ekonómia (5)
  • Fantázia (133)
  • Filozofia (34)
  • História (40)
  • Humor (23)
  • Kariéra (30)
  • Krimi (214)
  • Mládež (192)
  • Obchod (3)
  • Osobný rozvoj (125)
  • Pedagogika (4)
  • Poézia (15)
  • Politika (17)
  • Právo (1)
  • Príroda (6)
  • Psychológia (21)
  • Sci-fi (44)
  • Spoločnosť (2)
  • Spomienky (6)
  • Učebnice (5)
  • Umenie a kultúra (1)
  • Veda (7)
  • Zdravie (26)
  • Životný štýl (79)
  • Životopisy (61)
  • Zvieratá (4)

Jakub B. Baczek: Animácia voľného času

Je jasné, že každé dieťa je rado, keď je docenené – často preto chváľ svojich zverencov. Povedz im, že pekne kreslia, krásne spievajú a podobne. Pochváľ dievčatá za pekný účes a chlapcov za “parádne topánky”. Daj každému dieťaťu možnosť, aby bolo čo i len na chvíľu stredobodom pozornosti. Z času na čas priprav hry o ceny, ale snaž sa, aby čo najviac detí niečo dostalo (najlepšie všetky!). Niekedy budeš niečo tvoriť spoločne s deťmi – vždy dieťaťu umožni sa realizovať.

Gabriela Rozvadský Gugová: Čo vieme a nevieme o poruchách učenia

Z vyššie uvedeného vyplýva, že problematika porúch učenia a ich následná náprava sú veľmi širokým spektrom jednotlivých zložiek a je potrebné venovať sa všetkým tak, aby žiadna nebola braná len okrajovo. Za veľmi dôležité pri tom považujeme spoluprácu s rodičom (zákonným zástupcom) ako i psychológom a špeciálnym pedagógom. Naším cieľom je prispieť k zlepšeniu a skvalitneniu práce s dieťaťom s poruchou učenia a tým mu umožniť zvládnuť svoj handicap a pomôcť mu prekonávať životné prekážky bez ujmy na psychickom vývine osobnosti.

Adele Faber: Ako hovoriť s deťmi, aby sa lepšie učili

„Počas prvých mesiacov sa nič výrazne nezmenilo. Každé ráno som vstávala plná viery, že dnes to bude iné, a každé popoludnie som sa vracala domov úplne vysilená s vierou udupanou hlboko pod zem.“

Lucia Drotárová: Možnosti sociálnopsychologickej podpory rozvoja osobnosti študentov pomáhajúcich profesií

Štúdium pomáhajúcich profesií ponúka obvykle aspoň jeden predmet zameraný v podstate výlučne na osobnostný rast. Najčastejším takýmto predmetom je sociálnopsychologický výcvik, prebiehajúci v rozsahu 1–3 dní, podľa ponúk jednotlivých fakúlt. Podstatou výcviku je učenie sa prostredníctvom zážitku v skupine iných ľudí.
  • O projekte
  • Často kladené otázky
  • Kontakt
  • Súkromie
  • Autorské práva