Skočiť na hlavný obsah
Domov
  • Hľadať
  • Prihlásiť
Pridať  “ Citát alebo Ukážku
  • Knihy s ukážkou
  • Audioknihy
  • Autorské čítanie
  • Hlasy
  • Vydavateľstvá
  • Živéknihy TV
  • Citáty
  • Facebook
  • Youtube
  • Knihy s ukážkou
  • Audioknihy
  • Autorské čítanie
  • Hlasy
  • Vydavateľstvá
  • Živéknihy TV
  • Citáty
  • Facebook
  • Youtube
  • (1)
  • Cestovanie (31)
  • Deti (254)
  • Dospelí (886)
  • Ekonómia (5)
  • Fantázia (133)
  • Filozofia (34)
  • História (40)
  • Humor (23)
  • Kariéra (30)
  • Krimi (214)
  • Mládež (192)
  • Obchod (3)
  • Osobný rozvoj (125)
  • Pedagogika (4)
  • Poézia (15)
  • Politika (17)
  • Právo (1)
  • Príroda (6)
  • Psychológia (21)
  • Sci-fi (44)
  • Spoločnosť (2)
  • Spomienky (6)
  • Učebnice (5)
  • Umenie a kultúra (1)
  • Veda (7)
  • Zdravie (26)
  • Životný štýl (79)
  • Životopisy (61)
  • Zvieratá (4)

David Meerman Scott: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Múdre spoločnosti chápu povahu tohto nového sveta a pri procese nákupu počítajú so špecifikami nezávislého prieskumu. Namiesto generických výmyslov reklamnej agentúry sa snažia zaujať zákazníkov autentickým príbehom. Nepredávajú, ale prostredníctvom svojho online obsahu vzdelávajú. Neignorujú tých, čo už u nich nakúpili, ale poskytujú im aj ďalšie informácie, a to práve vtedy, keď ich potrebujú.

Kolektív autorov: Služby, z ktorých padnete na zadok

„Dajte si záväzok, že každý deň budete 10 minút venovať zákazníkom nadpriemerne výnimočný servis a povzbuďte kolegov, aby urobili to isté. Vo firme so 100 zamestnancami, vynechajúc sviatky, dovolenky, atď. z toho vznikne dokopy 24 000 nových výnimočných skutkov za rok. Takíto ľudia vedia spraviť revolúciu."

Dale Carnegie: Ako úspešne predávať

„Mnohé on-line zdroje poskytujú neuveriteľné množstvo informácií o potenciálnych zákazníkoch z celého sveta. Možno za niektoré informácie, ktoré si stiahnete, budete musieť platiť, ale čas, ktorý ušetríte vo väčšine prípadov, za to veľakrát stojí. Alebo môžete využiť svoj obľúbený vyhľadávač a napísať kľúčové slovo, ako napríklad tipy na obchodovanie."
  • O projekte
  • Často kladené otázky
  • Kontakt
  • Súkromie
  • Autorské práva