29.03.2017 09:58

Služby, z ktorých padnete na zadok  

AUDIOUKÁŽKY Z KNIHY

hlas: Paula Mokrá
zdroj:

Pridajte vašu nahrávku

audio

CITÁTY Z KNIHY

„Dajte si záväzok, že každý deň budete 10 minút venovať zákazníkom nadpriemerne výnimočný servis a povzbuďte kolegov, aby urobili to isté.
„Dajte si záväzok, že každý deň budete 10 minút venovať zákazníkom nadpriemerne výnimočný servis a povzbuďte kolegov, aby urobili to isté. Vo firme so 100 zamestnancami, vynechajúc sviatky, dovolenky, atď. z toho vznikne dokopy 24 000 nových výnimočných skutkov za rok. Takíto ľudia vedia spraviť revolúciu."
Paula Mokrá
SkryťUkáž Viac

Pridajte váš citát

text

O knihe

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyš... Ukáž Viac

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali:
Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu.
Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok.
Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete:
•Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom.
•Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac.

Skryť