14.05.2017 18:14

Ako robiť marketing  

AUDIOUKÁŽKY Z KNIHY

hlas: Vladimír Toth
zdroj:

Pridajte vašu nahrávku

audio

CITÁTY Z KNIHY

„Začínajte s myšlienkou na koniec. Ak chcete úspešne podnikať, musíte si najskôr jasne stanoviť, čo chcete dosiahnuť a kam sa chcete dostať.
„Začínajte s myšlienkou na koniec. Ak chcete úspešne podnikať, musíte si najskôr jasne stanoviť, čo chcete dosiahnuť a kam sa chcete dostať. Schopnosť vytvoriť úspešný podnik často závisí na tom, ako ste na začiatku mysleli na koniec.“
Vladimír Toth
SkryťUkáž Viac

Pridajte váš citát

text

O knihe

E-kniha je plná informácií a praktických rád, ako robiť marketing. Je to návod ako hľadať svoje DNA podnikania. V e-knihe sú informácie o celkovom pohľade na marketing od analýzy trhu, hľadaní silných a slabých stránok až po tvorbu posolstva, ktoré je komunikované cieľovým zá... Ukáž Viac

E-kniha je plná informácií a praktických rád, ako robiť marketing. Je to návod ako hľadať svoje DNA podnikania. V e-knihe sú informácie o celkovom pohľade na marketing od analýzy trhu, hľadaní silných a slabých stránok až po tvorbu posolstva, ktoré je komunikované cieľovým zákazníkom. Čitatelia sa dozvedia, ako hľadať vlastné benefity a cieľovú skupinu. Prečo je potrebné zamerať produkt alebo službu na konkrétneho zákazníka a komunikovať s ním" jeho rečou". Ako komunikovať svoje posolstvo zákazníkovi a aké reklamné prostriedky využiť v konkrétnych situáciach. E-kniha je určená najmä pre stredné a menšie firmy a podnikateľov. Je to súhrn vlastných skúsenosti autorky z 15 ročnej praxe v oblasti prieskumu a marketingu.

Skryť